خصوصیت پنجره دوجداره یو پی وی سی کاشان
قیمت مدل های مختلفقیمت پنجره جدید استاندارد بزرگ در ایران, پنجره عایق دو جداره با کیفیت ترین برند پروفیل ترمال بریک
خصوصیت پنجره دوجداره یو پی وی سی کاشان
پنج شنبه 1 دی 1401 ساعت 19:14 | بازدید : 48 | نویسنده : حسام | ( نظرات )

خصوصیت پنجره دوجداره یو پی وی سی کاشان

پروفیل های قدیمی پنجره عموما از جنس آهن تولید شده اند. به همین دلیل در طی گذر زمان این پروفیل ها دچار زنگ زدگی می شوند. اما پروفیل هایی که از جنس upvc هستند این مشکل را ندارند. پروفیل های از جنس upvc در مقابل انواع آب و هوا مقاومت دارند و به همین جهت است که گزینه های بسیار مناسبی برای به کارگیری در منازل می باشند.
پنجره دوجداره چه مشخصاتی دارد؟
پنجره دوجداره محصول تکنولوژی گروه صنعتی الماس است. این پنجره ها از متریال یو پی وی سی تولید می گردند. اگر با متریال upvc آشنایی ندارید، این ماده در یک جایگزین مناسب برای انواع آلیاژ از جنس فلز و غیر فلز است. از این ماده در ساخت انواع در و پنجره استفاده می شود. یو پی وی سی کاربرد بسیاری در صنعت ساختمان دارد. دلیل به کارگیری بالای این ماده ویژگی های منحصر بفرد آن است. پروفیل های یو پی وی سی در مقابل انواع تغییرات جویی از خود مقاومت نشان داده و آتش زا نیستند.پنجره دوجداره از دو یا چند شیشه کنار هم تشکیل می شود. این شیشه ها با نواری به اسم اسپیسر به هم متصل می شوند. نوار اسپیسر را دور تا دور شیشه ها قرار می دهند. همچنین با هوا و یا گاز آرگون یا SF6 فضای مابین دو شیشه در پنجره دوجداره پر می گردد.نوار اسپیسر عموما ساختار آلومینیومی دارد. همچنین داخل این نوار ها نیز به ماده ای آغشته می شود. ماده ی داخل نوار اسپیسر در واقع سیلیکا ژل می باشد. نقش سیلیکا ژل در پنجره دوجداره جذب نمودن انواع رطوبت داخلی میان دو شیشه است.

باید و نبایدهایی در مورد پنجره های دو جداره upvc
برای درب و پنجره دوجداره با توجه به ابعاد و البته پارامترهای مختلف، یک قیمت مشخص در بازار موجود است، بنابراین هرگاه این نوع از محصولات به قیمت بسیار کم از قیمت استاندارد به شما پیشنهاد شود، حتما به کیفیت آن مشکوک باشید زیرا سودجویان بسیاری هستند که در نظر دارند با ارائه هزینه های درخواستی کم، محصولات بی کیفیت خود را به دست خریدار برسانند.
پنجره های دو جداره یو پی وی سی با توجه به ظاهر ظریفی که دارند دارای استحکام بسیار بالایی هستند. مقاومت آنها در برابر ضربه بسیار زیاد است و همین امر کارایی آنها را بهبود بخشیده است. وجود زبانه های قفلی در این پنجره ها، می تواند در برابر ورود سارقان نیز ایمنی بالایی فراهم کند. امروزه مهندسین در پروژه های ساختمان سازی این نوع درب و پنجره دوجداره را اولویت قرار می دهند.

آرامش بیشتر با پنجره های دوجداره
پنجره های دوجداره از انواع آلودگی صوتی جلوگیری می کنند. شیشه ی مورد استفاده در این دسته از پنجره موجب کاهش انواع آلودگی صوتی شده و همین امر آرامش بیشتری را برای اهالی داخل ساختمان فراهم می کند.
دیگر خصوصیات پنجره دوجداره
از دیگر مزایای این پنجره ها می توان به عدم نیاز به رنگ آمیزی، جلوگیری از نفوذ گرد و غبار، مقاومت در برابر انواع تغییرات آب و هوایی، ضد اشعه UV، طول عمر بسیار بالا، آتش زا نبودن و قیمت مقرون به صرفه آن اشاره کرد. همچنین این پنجره ها پس از تخریب نیز قابل بازیابی می باشند که مزیتی شگفت انگیز برای آن ها محسوب می شود.

قیمت پنجره دوجداره کاشان

برای اطلاع از قیمت می‌توانید با یک تماس تلفنی ساده از پنجره شهر جویا شوید. به دلیل اینکه با توجه به ابعاد موردنظر شما، قیمت محصول متفاوت می‌باشد، لذا نمی‌توان یک قیمت کلی برای این پنجره‌ها اعلام نمود اما اگر به دنبال بهترین قیمت هستید، ما این موضوع را به شما تضمین می‌دهیم. ما بهترین تبلیغ را قیمت مناسب، در برابر کیفیت بالای محصول خود می‌دانیم. شما عزیزان می‌توانید برای مشاوره رایگان و کسب اطلاعات بیشتر با شماره تماس 09128518906 تماس حاصل بفرمایید.

درباره گروه صنعتی الماس

گروه صنعتی الماس به منظور جلب رضایت هرچه بیشتر مشتریان خود اقدام به تولید بهترین انواع پنجره دوجداره کاشان از جمله پنجره فولکس واگنی، پنجره خم، پنجره انگلیسی، پنجره فرانسوی، پنجره دو حالته، پنجره کلنگی و انواع درب از جمله درب فولکس واگنی، درب دو حالته، درب سرویس بهداشتی، درب سرویس، درب کشویی، درب فرانسوی و انواع درب و پنجره از جمله درب و پنجره لمینت، درب و پنجره لمینت ماه گونی، درب و پنجره لمینت شامپاینی، درب و پنجره بلوطی تیره و … نموده است جهت کسب اطلاعات بیشتر و دریافت مشاوره و مطلع شدن از آخرین قیمت پنجره دوجداره می توانید با کارشناسان گروه صنعتی الماس تماس بگیرید.


|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0


مطالب مرتبط با این پست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه:








آخرین مطالب
آمار وب سایت

آمار مطالب

:: کل مطالب : 135
:: کل نظرات : 0

آمار کاربران

:: افراد آنلاین : 1
:: تعداد اعضا : 0

کاربران آنلاین


آمار بازدید

:: بازدید امروز : 12
:: باردید دیروز : 4
:: بازدید هفته : 16
:: بازدید ماه : 224
:: بازدید سال : 469
:: بازدید کلی : 469